muffin

A minőségi termékképek fontosságát nem győzik hangsúlyozni a szakemberek. A termékekről készült fotóknak ideálisnak kell lenniük, fontos, hogy a fogyasztóknak tükrözzék, hogy milyenek is a valóságban. Tehát egy webáruház tulajdonosának nincs könnyű dolga, hiszen a vásárlók mindössze a képek alapján tudják eldönteni vásárlási szándékaikat és akkor fognak rendelni, ha a képek alapján sikerül őket meggyőzni.

Egy vállalat vagy elfogadja a gyártótól származó termékképeket, vagy saját maga készíti el, ám ebben az esetben fennáll annak a veszélye, hogy gyenge minőségűeket csinál, ami nem hozza meg a várva várt eredményt, sőt időt és energiát is veszít vele. Így a legjobb megoldás az, ha megbíz egy olyan szakembert, aki kifejezetten termékek fotózásával foglalkozik.

Milyen a jó termékfotó?

A termékfotózás egyik alapszabálya, hogy a tárgyakról készült fotók még véletlenül se torzuljanak és színekben maximálisan egyezzen meg a valósággal. A valóban jó termékfotók plasztikus hatást keltenek, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy ideális fényformáló berendezést alkalmazzanak. A világosabb felületű tárgyak fotózására nem célszerű lágy fényt használni, ez a fényviszony a csillogó felületek fényképezésekor jöhet jól. Erősen fókuszált, kemény világítással lehet a világosabb tárgyak anyagainak a formavilágát megmutatni.

A megrendelőt igazából két dolog érdekli, az egyik az anyagiak a másik pedig, hogy a termékeiről készült képek valósághűek legyenek és elegánsan jelenjenek meg az online térben. A termékfotózás hosszútávú befektetést jelent, hiszen senki se szeretné sűrű időközönként változtatni a termékek képeit, ezért alaposan utána kell nézni, hogy kit is bízunk meg a művelettel.

Mit jelent a termékfotózás?

Post navigation


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük